Subcribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Saturday, November 14, 2009

Jangan Hina Islam..Agama,lain tidak pernah suroh penganut2nya hina agama lain...


Kita,hidop biar bermaruah..minta diambil tindakan,untuk anak2 muda yang sentiasa dipengaruhi perasaan2 muda mereka..Tidak sepatotnye,dibuat begini..sedih,macam ney..apalah,dosa kami(orang2 islam di malaysia)sehingga dibuat begini? aduh....sudah kira bagus,buat macam ney? Tak Bermaruah,rasanya ibu bapa kamu semua tidak pernah suruh.....
Saudara2,saudari2 islamku..mari,tonton clip video yang tidak bermaruah ini....

click,link dibawah...
http://www.youtube.com/watch?v=pQVdGmhV9Ow View blog reactions

16 comments:

YobSumo on November 15, 2009 at 12:10 AM said...

sial gila wei!

sI tEDI on November 15, 2009 at 12:22 AM said...

aku x nak kliklah.. nanti hati aku sakit..

tgk klip namewee dgn TNB tu pun aku gila babas menyumpah.. inikan pula org hina Islam..

Faarihin on November 15, 2009 at 3:09 AM said...

Salam.. pergh.. tertengok plak video ni.. menyakitkan ati betul lah.. kuang ajau bebudak ni.. berani dia mempermaikan agama islam.. semoga Allah membalas setiap perbuatan mereka..

eyena on November 15, 2009 at 11:13 AM said...

huh sakitnya hatiii.. panas jer aku nak lempang org..eeee sabar je laa. semoga bertaubat laa cepat2..hmm

Budak Malu818 on November 15, 2009 at 10:27 PM said...

yobsumo,sitedi,faarihin,eyena boikot diorang..k?
itu,ajer cara terbaik nk hukum..
mak ayah,diorang xpnah ajar hina agma lain...
kita sendiri,pon xpnah hina agama lain.....
l**c*U!

Budak Malu818 on November 15, 2009 at 10:28 PM said...

sI Tedi,yang nameewee 2..memang dh lame,bengang ngn orang melayu..maklumlah,kite ney majoriti bumiputera..
diorang ney,takkan sedar kenyataan itu...
kita,layan dier elok..die,wat t*ah* plak...ishk2....

Budak Malu818 on November 15, 2009 at 10:29 PM said...

faarihin...
bukan.setakat sakit hati..
tp,lebih dari itu..
sedih plak..
rasenya,kite xpnah mempermain2kan agama diorang...
aish.....silap besar btol,dieorg ney....

Budak Malu818 on November 15, 2009 at 10:32 PM said...

eyena,sabar....kita,pikirkan mcm mane nk ajar budak sewel mcm ney..
k?

cik EPAL on November 15, 2009 at 11:34 PM said...

uihhhhhhhhh...tah hape mende lah..hehhh

Budak Malu818 on November 15, 2009 at 11:43 PM said...

cik EPAL,memang sewel sket diorang ney...
kalu kite,wat video mcm tuh marah x diorang?
Meh"anjing"kan lagi agama mereka...
tengok,skit hati ke x..

majin on November 17, 2009 at 12:06 AM said...

celaka laknat tol dorg2...sek ktne2 wey??
~semoga Allah melaknat makhluk2 yg menghina Islam~Amin...

Budak Malu818 on November 17, 2009 at 12:46 AM said...

sekolah,kt sarawak rasenyer....mcm,dalam gereja pon ader aku tngk...
amin~........

Hanida Lavida on November 17, 2009 at 10:55 PM said...

Shilaka gila diorang.. huhh..

Faarihin on November 18, 2009 at 1:33 AM said...

Salam.. bila teringat balik video ni.. memang menyakitkan ati la plak.. hmm...

Budak Malu818 on November 18, 2009 at 1:51 AM said...

hanida...bukan shilaka dh,tapi mcm bahlol yang xader sivik langsung..
rsenyer,smpai arie ney...kaum2 kite,mane pnah hina agama dieorang..
tp,smpai hati dieorang wat mcm ney.....

Budak Malu818 on November 18, 2009 at 1:56 AM said...

Faarihin..sy ingat,nk wat counter back video la...
xpuas hati...arie tuh,sy tunjuk kt ayah sy..
die diam ajer tngk..
pastuh,dier snyum....
tkot plak,tngk die snyum....
pastuh,dier ckap...
xapelah..budak2....karang terkena blik lah 2..

Post a Comment

Xkan tngk ajer kOT? commnt la sket...

Followers

peeping!

Related Posts with Thumbnails

Suaratistica

 

Suara. Copyright 2012 All Rights Reserved suara by kambing silver Ditukarkan Menjadi Blogger template suara.via.my edit by CikManis818