Subcribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Monday, January 4, 2010

Duit laki,untuk perempuan,Duit perempuan?


Salam..bismillahhirahmanirahhim..best tak,tajuk kt atas tuh? best kan? hari ini,nak kupas sedikit tentang perangai perempuan yang tidak berapa adil dalam soal berbelanja..rilek ye,jangan panas2 tentang isu ney..huk2..ok,sesetengah perempuan memang sedia ada maklum kita ketahui perangai mereka yang sukar untuk kuarkan duit untuk lelaki..atau,lebih tepat lagi save budget untuk diri sendiri..macam xadil plak kan? huk2..ah,pedulik hape..perempuan,susah sangat ke,nak bergilir2? hari ini,lelaki blanje..esok,perempuan plak yang blanjer..susah sangat ker? itu,blum lagi masok bab2 topup..topup,beratus kali asyik kite ajer yang topupkan..susah senang,nak carik duit toksah cite la..tau mintak aje..plak tuh,kalau kite yang mintak plak kata kite ney amek kesempatan kt dia plak..hehe..tak gitu pmpuan? Kalau,laki tak belanje itu ini..tau plak,merajok..masam muka..wat perangai..tarik muka..ada lagi,yang dasyat..siap,ugut tak payah msg or call selagi tak beli barang kesukaan mereka..haha..jangan terkejut,wahai kaum perempuan..tapi,bukan semua..segelintir je..laki pon,ada gak perangai macam tuh..kalau ade,tinggalkan ajelah..hehe..
 
   So,perempuan..adakah,anda setuju dengan apa yang kite tuliskan untuk anda? hehe..kalau tak,setuju jangan marah2 ea? setakat ney,memang susah nak jumpa perempuan yang sanggup susah senang dengan kita..yang ada,cakap kt mulut aje..dah susah,senyap ajer..mana pergi,sokongan moral anda tuh? hehe...yang lagi dasyat,time kite senang,tak payah jemput memang dah ader tepi kita..time kite susah,ngalahkan PM plak sibukknya..adilkah? so,perempuan yang berperangai suka makan duit laki..hentikanlah..toksahlah,buat perangai buruk macam tuh..kalau laki,bleh belanja anda..hargai anda..mampukah anda,untuk buat semua tuh? Kate,apa laki buat perempuan pun bleh buat..so? kenapa perlu,marah2 bila timbul soal macam ney? jangan gunakan alasan,kamu kaum hawa yang lemah untuk selamatkan duit kamu dari membelanja kaum adam..haha..jawab2..erm..sebelum terlupa,kenapa semua benda laki wat perempuan cakap perempuan buleh buat sedangkan bila tiba bab ney,perempuan bagi seribu 1 alasan? mana lebih handal,laki ke perempuan yang bagi alasan? 
View blog reactions

5 comments:

~Ana Mujahid~ on January 18, 2010 at 9:34 PM said...

urmmm...ermmmm...
da laki kene tanggung pompuan,biase r tuh..
duwet pompuan, hak die, mmg dah terselah hukumnye...

Anonymous said...

tapi ade gak laki jenis habiskan dwet puan...time susah ade la...time agak da senang sket blah...xde sume laki baek spent dwet kat puan...sial kan laki camtue...=p

Admin on December 17, 2010 at 12:24 PM said...

tapi ade gak laki jenis habiskan dwet puan...time susah ade la...time agak da senang sket blah...xde sume laki baek spent dwet kat puan...sial kan laki camtue...=p

----tapi kan,kena tengok juga pmpuan tu mcm mane? kalau agak2,perangai sial toksah ckap bnyak la. cermin salah sendiri dulu,pastu baru boleh cakap apa2.. :)

Anonymous said...

tap stau aku..laki sial yg ckp xserupa bikin hipokrit nak mampos..hahaha...low class la lu

Admin on December 18, 2010 at 6:21 PM said...

tapi kan,kesian dekat pmpuan tu la..dah la,memutar belit simpan pakwe banyak2..bagi orang duit,tapi tuntut balik? jahanamkan kerjaya orang,pastu xnak tolong orang tu balik..jenis perasan,susah..ingat diri sendiri,dah cukup best nak sayang orang..cermin diri dlu,sebelum nak sound orang aper2..lagi rendah maruah pmpuan,kalau bikin perangai celaka macam ney..kesian,pulak tu ada hati mau kacau privacy orang..jenis,xpaham bahasa susah kan? kate orang lain,hipokrit? tapi,diri curang lebih dari laki nak dikata ape ea? pmpuan.....bab2,menipu senang..tapi,susah nak berjaya..pegi belajar,menipu dulu sebelum nak menipu..budak kecik....sian...

Post a Comment

Xkan tngk ajer kOT? commnt la sket...

Followers

peeping!

Related Posts with Thumbnails

Suaratistica

 

Suara. Copyright 2012 All Rights Reserved suara by kambing silver Ditukarkan Menjadi Blogger template suara.via.my edit by CikManis818