Subcribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Tuesday, January 12, 2010

Perempuan itu,dan Hadiahnya..


   Perempuan,kenapa anda suka minta hadiah? Tak buleh ke,tunggu orang bagi dengan rela hati? Kan,cenang kalau orang bagi dengan rela hati..senyuman,ikhlas terukir tanda rela dan keikhlasan terpacul..segelintir,perempuan kenapa suka habiskan duit laki? Kenapa,suka licinkan duit lelaki dan tinggalkan kemudian hari bila sudah tiada apa lagi untuk dihabiskan? kenapa,perempuan pandai buat muka,di depan dan lain pula perangai di belakang? hu...lega,bila dapat luah..susah,nak cari orang yang sanggup dengar susah kite ini..Yang ada,hanyalah masa senang..
   Mase susah,bukan main susah nak dengar..Ingat,lelaki takkan pandang perempuan itu,dan hadiahnya kalau tidak suka bersama mereka dalam susah senang..Lelaki,ego..tersangat ego..ego,mereka padan dengan nama mereka sebagai lelaki..kalau setakat,nak muka anda yang lawa itu tak jadi hape pun..dapur,tak berasap..anak2,tak terjaga..apa salahnya,kalau faham sikit situasi lelaki? 
 
   Lelaki,banyak tanggungan..banyak benda,nak dibayar..itu ini..kalau dah,anda tak paham bahasa sangat dengan ucapan ^Abang tak ada duit nak keluar hari ini^ pegi,angkat kaki berambus cari jantan lain..yang buleh,belikan barang2 kemas..benda2 mahal sepanjang masa..yang buleh sogok mulut anda dengan duit..yang buleh,bagi anda duit untuk tanggung macam dah jadi suami isteri yang sah..duit BF,duit anda..Duit anda,duit anda..patut ke? jangan ingat,kami ney sayang sangat kat perempuan itu dengan ugut ^Tak beli,tak sayang^..ayat lapuk sudah..cari alasan lain pulak ye?

   Perempuan itu,dan hadiahnya..mengertilah sikit tentang ungkapan ini..khas untuk perempuan2 yang suka habiskan duit lelaki..yang,ntah hapa2..yang,ntah perangai makhluk mana..Sendiri Mau Ingat Ye?
View blog reactions

2 comments:

––––•(-•.cik.•-)•–––– on January 12, 2010 at 7:21 AM said...

hehehe.
xsume pompuan lam dunia ni mcm 2..
lau terkena yg macam tu, bla je..
carik yg laen..
hahaha.

Zura on January 12, 2010 at 11:14 AM said...

issshhh...xsume ppuan cm tue...ade jgak lelaki yg suke ambik kesempatan atas kesenangan ppuan... :)

Post a Comment

Xkan tngk ajer kOT? commnt la sket...

Followers

peeping!

Related Posts with Thumbnails

Suaratistica

 

Suara. Copyright 2012 All Rights Reserved suara by kambing silver Ditukarkan Menjadi Blogger template suara.via.my edit by CikManis818